6/3/09

PALABRA NAMORADA 2008/2009

Calligrammes Ironiques

Ma puce, elle pue.
Mon chatton adore les bonbons.
Mon chou échoue.
Mon lapin mange du pain sous le sapin.
Ma bichette est chouette.
Mon loup a des poux.
Ma poule est cool.
Ma souris aime le riz.
Ma soeur fait du beurre.

Bisous salés, Bisous sucrés dans la mer italienne.
Bisous chocolatés avec une tasse de thé.
Bisous de crapaud à côté du drapeau et du chapeau.


(Lune / Catarina Cousillas 3º PDC)

Ademais, os poemas de "Lune" veñen acompañados do caligrama que podedes ver na imaxe.



Désamour, Désamour
Ton coeur bat pour moi,
Je ne le veux pas,
Je ne le retiens pas.
Tu es fou de moi.
Ta main caresse mon coeur,
Ma main mouille ton coeur.
Je ne t´aime pas,
Mais toi, tu ne le comprends pas.
Tu n´es pas assez mûr pour moi,
Mais toi, tu ne l´acceptes pas.
Toi, fou, fou de moi,
Mais moi, peur, peur de toi.
Les jours passent.
Les rôles sont inversés.
Tu en a assez de moi,
Mais mon coeur a le coup de foudre pour toi.
Je t´aime, tu ne m´aimes pas.
Je comprends ta douleur,
Tu comprends mon coeur.
Voici mes lecteurs un exemple de rupture de coeur.


(Estrela / Noelia Pose 1ºB)


Please, don't leave me


I can't say how much I love you
I can't tell that magic were the moments I passed with you
Now you are going to die
But you can't leave me
I need you with me.
Because you are the most important thing to me.
I die just thinking a world without you
So, don't leave me alone
You squeeze my hands,
And don't let them go, just tell me you are ok.
I look into your eyes,
And I feel the pain shining on them.
I cannot say how sad I am, this is too much to me


Why can't you smile again?
I think I was stupid...
Why Didn't I say "I love you"?
But It's never late...
-I love you-I said.-
Me too-you said.
Then you closed your eyes and you have never opened them again.
And I died too...


And this death is the worst death...
Dying of love, cruel fate

(Cookie Cake / Sara Carballo 3º)


Ela axúdame a rir

Ela axúdame a rir.
Ela axúdame a chorar.

Ela axúdame a vivir.
Ela ensíname a amar.

Ela faime sentir feliz
cando eu non o podo sentir.
Ela faime sentir mellor
dándome o seu amor.

Ela damo todo
sen nada me reprochar,
e se eu non llo devolvo
non mo vou perdoar.

Ela sabe que eu a quero
non sei se entenderá
que con esta carta podo demostrar
que o amor máis forte é o dunha “MAMÁ”.


Carta a unha “mamá”.
Porque o día dos namorados
O amor máis cego que hai
É o amor dunha nai.



(Carmen dos Bolos / Cristina Caamaño 2º)



E para rematar, agradecendo a participación dos adultos (valentes) que presentaron poemas... un soneto con todas as da lei, do ghaçafello Ramón Blanco:

A dor que estou amando

Onde se extingue a vella luz do mundo,
Amor, a noite exhala o seu suspiro
E o mar envolve a prata no profundo
Verde iris dos ollos que respiro.

Aquí contemploa dor de amarte tanto,
De perderme na pel de mar e trigo,
Deixándome mecer no doce pranto
Que é amar a boca que non digo.

Entre o Cabo Vilán e Camariñas
Ti vas no meu cerebro buceando,
E sinto a noite e sinto as espiñas

Da noite se me deixas só, vagando
Polos retortos trazos destas liñas
Nas que se deita a dor que estou amando.

Ghaçafello (Ramón Blanco Martínez)


No hay comentarios: